Ce curier utilizați pentru livrări?

Colaborăm cu companii consacrate cum ar fi Urgent Cargus, Nemo Express, Fan Curier etc. pentru a trimite comenzile noastre.

Cât durează livrarea la domiciliu?

În prezent companiile de curierat cu care colaborăm ne asigură că toate comenzile vor ajunge la dumneavoastră în termen de 3-5 zile lucrătoare. Termenul de livrare diferă în funcție de zona de livrare, de kilometri extra rută și de zilele libere oficiale ce pot interveni în durata livrării.

Nu am primit o confirmare prin e-mail. De ce?

Vă rugăm să rețineți că vă este trimis un e-mail automat pe adresa de e-mail comunicată la plasarea comenzii. Deoarece acestea pot fi catalogate eronat ca reclamă sau spam, vă rugăm să verificați în toate folderele, inclusiv în spam. Pentru a fi asigurată primirea e-mailurilor, adăugați domeniul justcool.ro la lista de expeditori siguri.

Pot ridica comanda dintr-un magazin local sau o altă locație fizică?

Din păcate, momentan nu este disponibilă această opțiune.

Livrați în weekend?

Ne pare rău, momentan nu livrăm în zilele de weekend.

Îmi pot urmări articolul?

Da. Vi se va trimite un e-mail de confirmare a expedierii imediat ce comanda dvs. a fost procesată. Acest e-mail va conține și numărul dvs. de urmărire pe care îl puteți introduce pe site-ul nostru în pagina Urmărește Comanda.

Poate altcineva să semneze pentru livrarea mea?

Da, nu trebuie să fie destinatarul. Semnătura este înregistrată electronic din motive de securitate. Orice semnătură la adresă va fi acceptată ca dovadă a livrării.

Adresa de livrare trebuie să fie aceeași cu adresa de facturare?

Nu. Dacă doriți ca produsele comandate să fie expediate la o altă adresa decât cea de facturare, în momentul plasării comenzii, la Detalii expediere bifați căsuța “Expediați la o altă adresă?” apoi completați cu adresa de livrare dorită.

Care sunt costurile de transport?

  • Societatea noastră asigură transport gratuit la comenzile de peste 250 lei.
  • Pentru comenzile sub 250 lei, costul pentru transportul inițial este de 20 de lei.
  • Pentru produsele returnate, contravaloarea transportului se achită direct firmei de curierat în momentul preluării coletului de către aceștia. Costul cu transportul produselor returnate poate să difere în funcție de mai mulți factori (de exemplu: firma de curierat selectată pentru preluarea coletului, kilometrii externi efectuați etc.)
  • Deși rareori se întâmplă, suntem conștienți că și noi putem să greșim comanda (de exemplu: expediere produse inversate, adresa livrare preluată greșit etc), în acest caz, noi suportăm costul transportului pentru produsele returnate și vă returnăm banii pentru transportul inițial.

Expediați comenzi și în afara teritoriului României?

Din păcate, comenzile plasate pe JustCool.ro pot fi livrate doar în România momentan.

Este sigur să comanzi online?

Da, folosim criptarea superioară SSL pentru a vă proteja detaliile. Informațiile potențial sensibile, cum ar fi numele, adresa și detaliile cardului dvs. sunt codificate, astfel încât acestea pot fi citite doar pe serverul securizat. Aceste informații sunt autentificate pentru a vă asigura că sunt primite doar pe acest server securizat și sunt verificate pentru a vă asigura că nu au fost modificate în timpul transferului. Verificările de securitate sunt efectuate și la toate tranzacțiile, pentru a asigura autenticitatea fiecărei plăți cu cardul. Deci, da, cumpărăturile online pe site-ul Just Cool sunt cât se poate de sigure!

Ce cărți de credit acceptați?

Utilizăm plata cu cardul prin Stripe, unul dintre cele mai sigure sisteme de plată online din lume. În prezent acceptăm toate tipurile de carduri bancare pe justcool.ro (de exemplu: Mastercard, VISA, Maestro, Visa Debit, Visa Electron)

In ce moneda se face plata?

Moneda afișată pe site-ul nostru este RON (Lei). Puteți face plata în orice monedă utilizând orice tip de card bancar. La plată, suma achitată se va converti automat în lei românești, la cursul din ziua respectivă al băncii emitente cardului utilizat.

Cum aplic un cod promoțional?

Codul promoțional se adaugă în coșul de cumpărături înainte de a finaliza comanda.

Cum pot plăti?

Puteți folosi ca modalități de plată următoarele: plata prin transfer bancar direct în contul nostru bancar, plata cu card bancar direct pe site-ul nostru (prin Stripe, unul dintre cele mai sigure sisteme de plată online din lume) sau numerar la livrare. La plasarea comenzii, va trebui să selectați una dintre cele trei metode de plată.

Prețurile dvs. includ TVA?

Toate prețurile afișate pe site sunt prețuri finale. Prețul pe care dvs. îl plătiți pentru un produs, este cel afișat pe site.

Sunt client nou, cum pot comanda?

La Just Cool – Devii cool online …. vă faceți cont, alegeți produsele, le adăugați în coș și urmați pașii de comandă.

Unde este comanda mea?

Produsele noastre sunt trimise prin curier. Veți primi un e-mail automat cu numărul de urmărire a comenzii dvs. De asemenea, puteți găsi numărul de urmărire al comenzii dvs. și în Contul meu.

Unde găsesc numărul de telefon pentru contact telefonic?

Găsiți informațiile de contact în pagina Contact, dar și în subsolul pagiilor din website.

Cum pot face o reclamație?

Preocuparea nostră constantă este aceea de a ne îmbunătății serviciile pe care ți le oferim  Din acest motiv suntem mai mult decât fericiți să primim toate feedback-urile clienților noștri. Pentru a ne asigura că mesajul tău ajunge la noi, îți recomandăm să ne contactezi utilizând formularul din pagina Contact.

Este posibilă schimbarea adresei/anularea sau modificarea comenzii mele?

Pentru orice modificare a comenzii dvs., vă rugăm să ne sunați imediat după ce ați constatat că doriți orice schimbare a comenzii. Putem încerca să oprim sau să modificăm comanda, dacă nu este posibil, vă vom sfătui cu privire la următorii pași.

Este posibil să aștept zile suplimentare pentru livrarea comenzii mele?

Este foarte puțin probabil să întâmpinați o astfel de situație. Toate produsele noastre se găsesc pe stoc. Însă este posibil sa existe anumite întârzieri datorită volumului mare de comenzi sau a volumului mare de muncă al firmei de curierat cu care colaborăm.

Pot să văd actualizarea stării comenzii mele?

Puteți obține o actualizare a stării comenzii dvs. verificând comanda în secțiunea Contul meu. Va trebui să vă logați pentru a accesa această zonă.

Am o nouă adresă de e-mail și nu pot să-mi resetez parola. Cum îmi schimb parola?

Vă putem modifica adresa de e-mail pentru dvs., cu condiția să puteți răspunde la câteva întrebări de securitate. Luăm în serios confidențialitatea datelor și trebuie să verificăm cine sunteți. După ce adresa de e-mail este validată și modificată, puteți solicita o nouă parolă online.

Există o valoare minimă sau maximă a comenzii?

Nu există o valoare minimă sau maximă de comandă. Îți vom onora comanda indiferent de valoarea acesteia.

Cum pot returna un articol?

Este foarte simplu să returnezi. Tot ceea ce trebuie să faci este să urmezi pașii de mai jos:

  1. Ne anunți printr-un e-mail sau folosind formularul din pagina Contact ce produs din cele comandate dorești să returnezi, menționând număr comandă, număr factură și motivul returului.
  2. Te rugăm să aștepți răspunsul nostru.
  3. Pui produsele pe care dorești să le returnezi în ambalajul original.
  4. Contactezi o firmă de curierat și expediezi coletul înapoi către noi, la adresa: Florești, str. Porii, nr. 144, bl. 3, sc. 2, ap. 43, jud. Cluj, cod poștal 407280.
  5. După primirea și verificarea produselor returnate, suma facturată vă va fi restituită în cel mai scurt timp.

Te rugăm să ți cont de următoarele aspecte:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Produsele se returnează cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care au fost livrate.
  • Produsele trebuie să fie însoțite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • În coletul de retur să fie produsele menționate în email-ul inițial trimis către noi.
  • Dacă returul se efectuează din cauza unei greșeli de-ale noastre, îți va fi restituită suma achitată pentru produse cât și costul cu transportul inițial și cel al returului.

Pentru orice alte întrebări, nu ezita să ne contactezi. Datele de contact le găsești în pagina Contact.

Puteți confirma că ați primit returul meu?

Ne propunem să procesăm returnările cât mai repede posibil. Odată ce returul va fi finalizat, veți fi anunțat. Vă sugerăm să păstrați AWB-ul de la expedierea articolului. Acest lucru vă va permite să urmăriți coletul în fiecare etapă de livrare și să cunoașteți inclusiv momentul când îl primim. Dacă aveți întrebări cu privire la retur, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

Cât timp va trece până voi primi o rambursare?

Transportul coletului prin firma de curierat cu care s-a făcut expediția poate sa dureze de la 1-3 zile lucrătoare. Odată ce primim articolele dvs. înapoi, vom inspecta și restoca marfa. După ce s-a făcut acest lucru, va fi efectuată plata direct în contul pe care ni-l veți comunica dumneavoastră. Transferul banilor poate să dureze câteva zile în funcție de convenția băncilor. Ne propunem ca tot acest proces să nu dureze mai mult de 5-7 zile lucrătoare. La returnarea produselor vă rugăm să vă amintiți să includeți factura originală, fără aceasta, ar putea exista întârzieri în rambursare.

Dacă ați beneficiat de transport gratuit datorită faptului că ați comandat mai multe produse care depășesc o anumita valoare, costul de transport inițial se va scădea din totalul rambursului. Dacă nu achitați transportul curierului care preia produsele returnate de la dvs., costul de retur se va scădea din totalul rambursului.

Este posibilă schimbarea directă a unui produs returnat?

Din păcate, nu. Imediat ce produsul returnat a fost recepționat și verificat, se va efectua rambursarea banilor în contul dvs. Dacă doriți să comandați un alt produs, vă rugam să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru.

Ce fac dacă am primit un articol deteriorat?

La Just Cool – Devii cool online sperăm că sunteți mulțumit de achizițiile dvs. Avem mare grijă în expedierea mărfurilor pentru ca dumneavoastră să vă bucurați de cea mai înaltă calitate. Cu toate acestea, știm că uneori lucrurile pot merge prost și va fi nevoie să returnați un articol. Pașii care trebuie urmați pentru a returna un produs îi regăsiți la rubrica/întrebarea “Cum pot returna un articol?“.

Totodată, vă îndemnăm să faceți o reclamație și curierului care v-a livrat marfa dacă produsul a fost deteriorat în timpul transportului sau, dacă coletul este vizibil deteriorat, să îl refuzați la primire.

Cine plătește pentru expedierea returului?

  • Dacă returul se efectuează din cauza unei greșeli de-ale noastre, ne asumăm greșeala și vom suporta atât costul returului cât și cel al transportului inițial iar banii pentru produsul returnat vă vor fi rambursați cât mai repede posibil. În caz contrar, clientul (dvs.) este cel care va achita contravaloarea transportului pentru produsele returnate.
  • Dacă ați beneficiat de transport gratuit datorită faptului că ați comandat mai multe produse care depășesc o anumită valoare, costul de transport inițial se va scădea din totalul rambursului.
  • Pentru produsele returnate, contravaloarea transportului se achită direct firmei de curierat în momentul preluării coletului de către aceștia. Costul cu transportul produselor returnate poate să difere în funcție de mai mulți factori (de exemplu: firma de curierat selectată pentru preluarea coletului, kilometrii externi efectuați etc.) Dacă nu achitați transportul curierului care preia produsele returnate de la dvs., costul de retur se va scădea din totalul rambursului.

Care este termenul de retur?

Puteți returna un produs în decurs de 14 zile calendaristice după primirea comenzii.

De ce nu ați rambursat taxa de livrare inițială?

Dacă ați returnat produsul din cauze care nu pot fi atribuite unei erori de-ale noastre, vă vom rambursa doar costul articolului și nu costul de livrare inițial.

Cum pot găsi articolul potrivit pentru mine?

Sunt mai multe modalități ce vă facilitează acest lucru. Filtrarea din pagina Magazin vă ajută pentru a afișa doar articolele pe care le căutați în funcție de preț, categorie, mărime etc. Sortarea vă ajută să ordonați produsele în funcție de preț, nume, reduceri etc. Veți avea astfel, în doi pași, o selecție potrivită pentru dumneavoastră.
De asemenea utilizăm căutarea predictivă, astfel că, utilizând bara de căutare din partea de sus a paginii, vă vor fi afișate automat produsele sugerate. Afișarea se face în funcție de cuvintele introduse la căutare, fără a mai fi nevoit să urmezi pași suplimentari.

Pot obține mai multe informații despre un produs?

La selectarea unui produs și accesarea paginii acestuia veți găsi informații detaliate despre acesta.

Pot face o comandă prin altă metodă decât prin intermediul site-ului?

De regulă, nu. Însă, în cazuri cu totul excepționale (situații tehnice în care comanda nu se poate finaliza online) ne puteți contacta utilizând datele din pagina Contact.

Cum verific dacă un articol este în stoc?

Dacă un articol este disponibil pentru a comanda online, înseamnă că articolul este în stoc. Site-ul va afișa clar starea stocului. Cu toate acestea, din când în când și în special cu unele dintre articolele noastre mai populare, datorită ratei ridicate a vânzărilor, pot exista unele discrepanțe. Vă vom informa cât mai curând posibil dacă un produs nu este disponibil.

De unde știu dacă comanda mea a fost procesată cu succes?

Veți primi un e-mail automat pentru confirmarea primirii comenzii dvs. și când aceasta este procesată. Veți primi un e-mail de confirmare a expedierii odată ce comanda a fost ambalată și este gata să părăsească depozitul nostru.

Pe website un produs apare cu Stoc epuizat. Cât durează să intre iar în stoc?

Timpul pentru care articolele care apar cu „Stoc epuizat” să fie restocate variază. Pentru a afla dacă produsul va mai fi restocat și pentru a obține o estimare de timp, vă rugăm să ne contactați.

Articolul pe care l-am cumpărat este acum redus la ofertă, pot primi rambursarea diferenței?

Ca o afacere online, prețurile noastre se modifică în funcție de tendințele, cererea clienților și disponibilitatea stocurilor. Prin urmare, nu putem restitui diferența de preț atunci când un articol achiziționat intră la reducere, deși apreciem cât de frustrant poate fi acest lucru. Un client poate, desigur, returna articolul pentru o rambursare completă și apoi să re-comande articolul la prețul redus, cu condiția ca produsul inițial să fie returnat în conformitate cu politica noastră de returnări. Vă rugăm să rețineți, nu putem garanta că un alt client nu va achiziționa acest articol înaintea dvs.